2011. május 1., vasárnap

Csak a szokásos...

Ezúttal kétoldalasan.

Sajnos a színek itt nem pont olyanok, mint a valóságban.
-o-
Kiegészítés:
Anyák napja

Igen, ma Anyák napja van. Csakhogy én nem igazán akarom ezt tudomásul venni. Nem szeretem ezt az ünnepet. Nem szeretem, mert az én anyukám már 23 éve már csak a felhők közül nézhet le rám.
Abban az évben is is május elsején volt Anyák napja. A következő vasárnapot már nem érte meg. A rák erősebb volt nála.
Pedig biztos, hogy most versenyt gyöngyözhetnénk, sőt, az is biztos, hogy lazán köröket verne rám ezen a téren is.

1 megjegyzés:

MickTaylor írta...

A medál nagyon szépséges lett!
Közel áll hozzám a színvilága!

Anyák napját megértem részedről!
Délelőtt mikor írtam a mai postot,gondoltam is azokra,akik nem köszönthetik már személyesen édesanyjukat...