2011. február 9., szerda

Szávám végre megérkezett Dalmához, így már lehet mutogatni. Mivel az első változatban a swarik és a teklák között némi súrlódás lépett fel, amelyből az utóbbiak maradandó károsodással kerültek ki, a mintán módosítottam egy kicsit. A következő projektben már meneszettem az "agresszorokat" és a békésebb természetű csiszikkel helyettesítettem őket. Ezután következett a "célszemély" lekáderezése. Mivel Dalma az egyik blogbejegyzésében tett egy olyan elhamarkodott kijelentést, miszerint előszeretettel fűz zöldeket, ezt alkottam neki:

Mivel nekem nagyon bejött ez a minta, több változatban is megfűztem, sőt időközben született egy kétoldalas verzió is. Majd mutatom, amint lesznek fotók.
Az én Szávám még úton van, de ha az Isten és a Magyar Posta is úgy akarja, hamarosan a kezemben tarthatom.
Kedves Veronika, köszönöm a csodás mintát és a játékot!
A többiek munkái itt tekinthetők meg.

2 megjegyzés:

Kritti írta...

Ő is nagyon szép lett!

Piky73 írta...

Igen varázslatos lett ebben a zöld változatban!!!