2011. február 26., szombat

Nem tudom, másoknál ez hogy van, de az én gyöngyeim rendkívül rakoncátlanok és öntörvényűek. Elhatároztam, készítek (még)egy "Baltijancsit", hát nem dobozka lett belőle?! Ahhoz képest, hogy ez az első, szerintem egész pofás...A színei a valóságban sokkal élénkebbek, mint a képen. Mivel kedvenc belső ellenőrünk egy másik postán folytatja pályafutását :-(((, ezt kapja tőlem búcsúajándékként. Még teszek bele valami aprúságot (mondjuk egy szem konyakmeggy talán belefér).



5 megjegyzés:

Kritti írta...

Nagyon szépséges dobozkát készítettél! Az ajándékozott biztosan nagyon fog örülni neki!!!

Gruber Tímea írta...

Medálból dobozkát készíteni!!- ez tényleg nem semmi!Nagyon ötletes és nagyon mutatós lett! Jó kis ajándék!

Schnappy írta...

Ez nagyon cuki! Jutalmul van számodra egy meglepim a blogomon, látogass meg! :)

Krisztina írta...

Oppá! Megelőztek. Én is meglepit hoztam neked. Kérlek nézz be hozzám is!

Kritti írta...

Szia! Szeretnék Neked átadni egy díjat, mely a blogomban vár Rád:-))))